+ Recepta.pl mamy wszystkie leki
  • Zaloguj się

    Logowanie:

    Nie pamiętam hasła
    Zaloguj się przez Facebook

    Nie masz jeszcze konta?
    Zarejestruj się

  • Zamówienia
  • Koszyk (0) 0,00 zł

    Lista życzeń (0) Ostatnio dodane:

    Koszyk jest pusty

 

  • Zaloguj
  • Zamówienia
  • PRODUKTY

    Produkty

    • Wyprzedaż
    • BESTSELLERY
    • NA RECEPTĘ
    • PIELĘGNACJA
    • CIĄŻA I DZIECKO
    • WITAMINY I SUPLEMENTY
    • ART. MEDYCZNE
    • Dla alergików
    • Dla diabetyków
    • Dla sportowców
    • Drogi moczowe
    • Mięśnie i stawy
    • Na cholesterol
    • Na hemoroidy
    • Problemy trawienne i pokarmowe
    • Przeciwbólowe
    • Przeziębienie i grypa
    • Seks i zdrowie intymne
    • Stomatologia
    • Testy diagnostyczne
    • Ukąszenia owadów
    • Układ krążenia
    • Zioła i herbaty
    • Zdrowe oczy
    • Zdrowe nogi i stopy
    • Żywność
    • Zestawy promocyjne
    • Komary i kleszcze
    • Twoja Apteczka
    • Diabetologia
    • Zdrowe Oczy z Thea
  • Wyprzedaż

    Wyprzedaż

    • Ciąża i dziecko
    • Kosmetyki
    • Witaminy i suplementy diety
    • Przeziębienie i grypa
    • Środki opatrunkowe i higieniczne
    • Zioła i herbaty
    • Pozostałe
  • NA RECEPTĘ

    NA RECEPTĘ

    • Leki na A
    • Leki na B
    • Leki na C
    • Leki na D
    • Leki na E
    • Leki na F
    • Leki na G
    • Leki na H
    • Leki na I
    • Leki na J
    • Leki na K
    • Leki na L
    • Leki na M
    • Leki na N
    • Leki na O
    • Leki na P
    • Leki na Q
    • Leki na R
    • Leki na S
    • Leki na T
    • Leki na U
    • Leki na W
    • Leki na V
    • Leki na X
    • Leki na Y
    • Leki na Z
  • CIĄŻA I DZIECKO

    CIĄŻA I DZIECKO

    • Planowanie ciąży
    • Pielęgnacja mamy
    • Zdrowie mamy
    • Pielęgnacja dziecka
    • Zdrowie dziecka
    • Akcesoria
    • Żywność
  • Diabetologia
  • Zdrowe Oczy z Thea
  • Poradniki
< >↺🏠
Po MIN bezczynności zostaniesz wylogowany.
🕙

Kategorie produktów

  • Wyprzedaż (223)
  • BESTSELLERY (1383)
  • NA RECEPTĘ (5899)
  • PIELĘGNACJA (2392)
  • CIĄŻA I DZIECKO (691)
  • WITAMINY I SUPLEMENTY (3074)
  • ART. MEDYCZNE (435)
  • Dla alergików (131)
  • Dla diabetyków (22)
  • Dla sportowców (166)
  • Drogi moczowe (157)
  • Mięśnie i stawy (602)
  • Na cholesterol (34)
  • Na hemoroidy (47)
  • Problemy trawienne i pokarmowe (766)
  • Przeciwbólowe (785)
  • Przeziębienie i grypa (865)
  • Seks i zdrowie intymne (174)
  • Stomatologia (170)
  • Testy diagnostyczne (28)
  • Ukąszenia owadów (40)
  • Układ krążenia (128)
  • Zioła i herbaty (146)
  • Zdrowe oczy (154)
  • Zdrowe nogi i stopy (275)
  • Żywność (159)
  • Zestawy promocyjne (19)
  • Komary i kleszcze (15)
  • Twoja Apteczka (14)
  • Diabetologia (6)
  • Zdrowe Oczy z Thea (14)
Jesteś tutaj:
  • Recepta.pl
  • O serwisie


Partnerzy

  • Logo marki maxandmrau
  • Logo marki medme
  • Logo marki hartmann
  • Logo marki Canpol
  • Logo marki Lovi
  • Logo marki Paso
  • Logo marki Verco
  • Logo marki NutroPharm
  • O nas
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Jak zamawiać na recepta.pl
  • Jak zamawiać leki na receptę
  • Dostawa i odbiór
  • Reklamacje i zwroty
  • Limity zamówień
  • Kontakt
  • Czas realizacji zamówienia
  • Bezpieczeństwo pacjenta
  • Artykuły

Skontaktuj się z nami

42 200 75 75
Pisz na adres:
pomoc@recepta.pl

© Recepta Sp. z o.o. 2014

Strona którą odwiedzasz korzysta z plików cookies. Ustawienia dotyczące tych plików można zmienić w opcjach przeglądarki używanej do przeglądania Internetu. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o plikach cookies przeczytaj Politykę cookies.

Centrum pomocy Jak kupować leki w portalu recepta.pl

Zamknij

Infolinia:
42 200 75 75



Jak zamawiać leki w Recepta.pl?
Jak zamawiać leki na receptę?
Dostawa i odbiór leków
Regulamin sprzedaży
Czas realizacji zamówienia
Reklamacje i zwroty
Limity zamówień
Regulamin







PGF S.A.,
Zbąszyńska 3, 91-342 Łódź

Jak zamawiać leki w Recepta.pl?

Internetowy System E-commerce daje możliwość zamówienia szerokiej gamy produktów oraz ich odbiór w wybranej aptece, zlokalizowanej w dowolnym miejscu na terenie całego kraju. Zamówienia w serwisie Recepta.pl przyjmowane są 24 godziny na dobę i przez 365 dni w roku. Ich realizacja następuje zgodnie z harmonogramem, a klienci są na bieżąco informowani o kolejnych etapach realizacji zamówienia drogą elektroniczną. Internetowy System E-commerce dysponuje asortymentem preparatów prezentowanych w serwisie. Dostępne w danym momencie produkty zamieszczone są na stronach www.recepta.pl.

Jak zamówić leki ?

  1. Zaloguj się do serwisu lub złoż zamówienie bez zakładania konta, podając kod otrzymany w SMSie.
  2. Wybierz interesujące Cię produkty, posługując się ikoną "do koszyka”.
  3. Po skompletowaniu zamówienia przejdź do koszyka i kliknij "dalej".
  4. Zobaczysz pełną listę wybranych wcześniej produktów. W tym miejscu możesz zmienić ilość asortymentu lub usunąć pozycję z listy.
  5. Jeśli zamówienie się zgadza, kliknij przycisk "finalizuj zamówienie".
  6. Wybierz aptekę, w której odbierzesz produkty. Następnie podaj imię i nazwisko oraz telefon kontaktowy. Kliknij "zakończ zamówienie", aby sfinalizować transakcję.
  7. O szczegółach realizacji zamówienia będziesz na bieżąco informowany za pomocą poczty elektronicznej.
  8. Odbierz produkty w wybranej aptece (zamówienie jest gotowe do odbioru po max. 24h w dni powszednie i 72h w sobotę, niedzielę i święta).
  9. Zamówione produkty będą oczekiwały na odbiór w aptece przez 7 dni, od chwili dostarczenia do wybranej placówki.


Pamiętaj:
- aby odebrać produkty z kategorii "na receptę" należy posiadać ważną receptę upoważniającą do ich zakupu
- minimalna kwota zamówienia to 20,00 zł

 

INFOLINIA: 42 200 75 75 (opłata według stawki Twojego operatora)
e-mail: pomoc@recepta.pl
​Recepta.pl Spółka z o.o., ul. Zbąszyńska 3, 91-342 Łódź

 

Jak zamawiać leki na receptę?

Jak zamawiać leki na receptę?

  • Odszukaj w ofercie Internetowego Systemu E-commerce lek przepisany przez lekarza (użyj w tym celu wyszukiwarki lub przejrzyj kategorię "na receptę").
  • Jeśli lek jest pełnopłatny możesz go zamówić klikając przycisk "zamów teraz".
  • Jeśli lek jest refundowany musisz wypełnić wirtualną receptę. Zaznacz wskazane pola zgodnie z zapisem na recepcie od lekarza:

    zamowienie
    • kliknij na pierwsze okienko "Oddziały NFZ" i wybierz z listy numer, widniejący w tym samym miejscu na Twojej recepcie.
    • kliknij na drugie okienko "Uprawnienia" i wybierz z listy symbol widniejący w tym samym miejscu na Twojej recepcie.
    • kliknij na trzecie okienko "Odpłatność" i wybierz z listy odpowiedni symbol widniejący w tym samym miejscu na Twojej recepcie.

 

  • Po obliczeniu ceny kliknij "Dodaj do koszyka".
  • Pamiętaj, że minimalna kwota zamówienia to 20 zł.
  • Po wybraniu ostatniego produktu sprawdź dokładnie zawartość swojego koszyka. Jeśli chcesz z czegoś zrezygnować użyj przycisku "usuń", który znajduje się po prawej stronie listy.

    koszyk_screen 

     
  • Jeśli wszystkie dane są zgodne  kliknij "Dalej - wybierz aptekę".
  • Wybierz z listy aptekę, w której odbierzesz zamówienie.


wybierz_apteke

"Odbiór w aptece / Płatność w aptece".
Zamówienia realizowane są w aptekach współpracujących z Portalem www.recepta.pl. O szczegółach realizacji zamówienia będziesz na bieżąco informowany za pomocą poczty elektronicznej. Jeśli wybrałeś opcję poinformowania o możliwości odbioru przez sms, otrzymasz wiadomość potwierdzającą gotowość odbioru produktów w wybranej aptece. Zamówione produkty będą oczekiwały na odbiór w terminie do 7 dni od chwili ich dostarczenia do wybranej apteki.

  • Kliknij przycisk "Dalej - podsumowanie" aby wyświetlić podsumowanie zamówienia
  • O numer TOKEN zapytaj w swojej placówce medycznej.
  • Jeśli potrzebujesz pomocy skontaktuj się z nami dzwoniąc pod numer: 42 200 75 75 lub pisząc na adres:pomoc@recepta.pl

 

​

 

Dostawa i odbiór leków

Sposoby odbioru/dostawy leków

Zamówienia złożone na Platformie www.recepta.pl realizowane są bezpłatnie, wyłącznie poprzez odbiór osobisty w aptekach na terenie kraju.  

 

INFOLINIA: 42 200 75 75 (opłata według stawki Twojego operatora)
e-mail: pomoc@recepta.pl
​Recepta.pl Spółka z o.o., ul. Zbąszyńska 3, 91-342 Łódź

Regulamin sprzedaży

Platforma zamawiania leków - Regulamin sprzedaży

  1. Ofertą "Platformy zamawiania leków www.recepta.pl" objęte są produkty lecznicze, wyroby medyczne oraz środki dietetyczne, kosmetyczne i pielęgnacyjne (zwane dalej łącznie "produktami"), dopuszczone do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej i posiadające wszelkie wymagane przepisami prawa zezwolenia i atesty.
  2. Zakupy w "Platformie zamawiania leków www.recepta.pl" dokonywane są w ten sposób, że Klient składa zamówienie za pośrednictwem strony internetowej www.recepta.pl, zaś zakup zamówionych produktów, ich odbiór oraz zapłata ceny dokonywane są przez niego w lokalu wybranej przez niego - spośród wskazanych na stronie www.recepta.pl – aptece znajdującej się na terenie kraju.
  3. Sprzedaż produktów w "Platformie zamawiania leków www.recepta.pl" nie jest sprzedażą wysyłkową. W konsekwencji złożenia zamówienia z opcją odbioru produktów w wybranej aptece, zakup zamówionych produktów i zapłata ceny dokonywane są w lokalu apteki.
  4. Produkty dostępne poprzez "Platformę zamawiania leków www.recepta.pl" są oferowane i sprzedawane przez poszczególne apteki, wskazane na stronie internetowej www.recepta.pl w zakładce www.recepta.pl/apteki/.
  5. Strona internetowa www.recepta.pl jest obsługiwana i zarządzana przez PGF SA z siedzibą w Łodzi. PGF SA udostępnia jedynie witrynę internetową; nie jest sprzedawcą produktów dostępnych poprzez "Platformę zamawiania leków www.recepta.pl".
  6. Produkty oferowane poprzez "Platformę zamawiania leków www.recepta.pl" przechowywane są w sposób gwarantujący zachowanie wszelkich określonych przez producentów tych produktów wymagań jakościowych.
  7. Ceny produktów wskazane w ofercie "Platformy zamawiania leków www.recepta.pl" są cenami detalicznymi brutto i podlegają stałej aktualizacji.
  8. Przedmiotem jednorazowego zamówienia mogą być produkty w łącznej cenie nie niższej niż 20 zł. Klient może dokonać zakupu nie przekraczającego 3 jednostkowych opakowań produktu w ciągu miesiąca. W przypadku wyrobów medycznych - limit wynosi 10 jednostkowych opakowań w ciągu miesiąca.
  9. W celu złożenia zamówienia, Klient dokonuje rejestracji na stronie www.recepta.pl, podając dane osobowe konieczne do realizacji zamówienia. W zamówieniu Klient wskazuje zamówione produkty oraz sposób płatności. Jednocześnie Klient potwierdza zapoznanie się i akceptację warunków realizacji zamówienia określonych w niniejszym regulaminie. Sposób składania zamówień poprzez "Platformę zamawiania leków www.recepta.pl" został szczegółowo przedstawiony w zakładce "Centrum Pomocy).
  10. Klient każdorazowo otrzymuje - drogą elektroniczną - potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji, wraz z informacją o przewidywanym terminie odbioru w aptece produktów objętych zamówieniem (data i godzina).
  11. "Platforma zamawiania leków www.recepta.pl" umożliwia odbiór zakupionych produktów w lokalu apteki wybranej przez Klienta w terminie nie dłuższym niż:
    1. 48 godzin od momentu potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji, w sposób określony w pkt. 10, w przypadku potwierdzenia dokonanego w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku do godz. 21.00;
    2. 72 godziny od momentu potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji, w sposób określony w pkt. 10, w przypadku potwierdzenia dokonanego w soboty, niedziele i święta.
  12. Zamówione produkty będą dostępne w wybranej przez Klienta aptece przez okres 7 dni następujących po upływie terminu określonego w pkt. 1) lub 2) powyżej
  13. Wskazane w pkt. 11 terminy odbioru zamówionych produktów mogą ulec przesunięciu wyłącznie w przypadku braku produktów w aktualnej ofercie apteki, o czym Klient zostanie powiadomiony w treści informacji o możliwości realizacji zamówienia, przesłanej mu zgodnie z postanowieniami pkt. 10.
  14. W przypadku zamówienia produktów, Klient nie ponosi - poza ceną sprzedaży - żadnych dodatkowych kosztów związanych z realizacją zamówienia.
  15. Płatność ceny zamówionych produktów dokonywana jest gotówką bądź kartą płatniczą akceptowaną w aptece. Karty płatnicze, za pomocą których Klient może dokonać płatności, wskazane są na stronie internetowej apteki wskazanej przez Klienta w zamówieniu.
  16. Na żądanie Klienta apteka, w której dokonany został zakup produktów, wystawi fakturę VAT.
  17. Produkty zamówione poprzez "Platformę zamawiania leków www.recepta.pl" podlegają zwrotowi i reklamacji według następujących zasad:
    1. produkty lecznicze i wyroby medyczne wydane z apteki co do zasady nie podlegają zwrotowi/reklamacji; zwrot/reklamacja tego rodzaju produktów jest możliwy wyłącznie w przypadku wady jakościowej produktu lub jego niewłaściwego wydania. Zasada ta odpowiada regulacji art. 96 ustawy z dnia 6 września 2001 r. - Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2008 r., nr 45, poz. 271 - t. j.). W celu dokonania ewentualnego zwrotu/reklamacji zamówionych produktów leczniczych lub wyrobów medycznych należy skontaktować się telefonicznie z daną apteką i ustalić warunki zwrotu.
    2. pozostałe produkty (np. środki kosmetyczne, higieniczne, pielęgnacyjne) nie podlegają zwrotowi. Sprzedaż realizowana w ramach „Platformy zamawiania leków www.recepta.pl” nie jest sprzedażą wysyłkową i jako taka nie podlega regulacji przepisów ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z 2000 r. nr 22, poz. 271 z późn. zm.) w zakresie możliwości odstąpienia od umowy zawartej na odległość w rozumieniu tychże przepisów.
  18. W przypadku realizacji umowy niezgodnie z zamówieniem (np. wydanie niewłaściwej ilości/dawki produktu, wydania produktów niezamówionych itp.) lub wadliwości produktu (np. wydania produktów uszkodzonych, niepełnowartościowych, niekompletnych, lub których termin ważności upłynął), klient uprawniony jest do złożenia reklamacji bezpośrednio w aptece.
  19. Reklamacje i zwroty rozpatrywane są przez Aptekę dokonującą sprzedaży niezwłocznie.
  20. Wszelkie uwagi dotyczące realizacji zamówień poprzez "Platformę zamawiania leków www.recepta.pl" prosimy zgłaszać drogą elektroniczną na adres:  pomoc@recepta.pl lub telefonicznie na numer infolinii 4 22 00 75 75.

 

INFOLINIA: 42 200 75 75 (opłata według stawki Twojego operatora)
e-mail: pomoc@recepta.pl
​Recepta.pl Spółka z o.o., ul. Zbąszyńska 3, 91-342 Łódź

Czas realizacji zamówienia

Złożone zamówienie jest gotowe do odbioru w wybranej przez Państwa aptece w terminie od 24 do 72 godzin, w zależności od godziny złożenia zamówienia i wyboru miejsca jego odbioru.

 

INFOLINIA: 42 200 75 75 (opłata według stawki Twojego operatora)
e-mail: pomoc@recepta.pl
​Recepta.pl Spółka z o.o., ul. Zbąszyńska 3, 91-342 Łódź

Reklamacje i zwroty

Produkty zamówione za pośrednictwem Portalu www.recepta.pl podlegają zwrotowi i reklamacji według następujących zasad:

  • Produkty lecznicze i wyroby medyczne:
    wydane z apteki co do zasady nie podlegają zwrotowi/reklamacji; zwrot/reklamacja tego rodzaju produktów jest możliwy wyłącznie w przypadku wady jakościowej produktu lub jego niewłaściwego wydania. Zasada ta odpowiada regulacji art. 96 ustawy z dnia 6 września 2001 r. - Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2008 r., nr 45, poz. 271 - t.j.). W celu dokonania ewentualnego zwrotu/reklamacji zamówionych produktów leczniczych lub wyrobów medycznych należy skontaktować się telefonicznie z daną apteką i ustalić warunki zwrotu.
  • Pozostałe produkty:
    (np. środki kosmetyczne, higieniczne, pielęgnacyjne) w żadnym przypadku nie podlegają zwrotowi. Sprzedaż realizowana w ramach Portalu www.recepta.pl nie jest sprzedażą wysyłkową i jako taka nie podlega regulacji przepisów ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z 2000 r. nr 22, poz. 271 z późn. zm.) w zakresie możliwości odstąpienia od umowy zawartej na odległość w rozumieniu tychże przepisów. W przypadku realizacji umowy niezgodnie z zamówieniem (np. opóźnienia w realizacji zamówienia, wydanie niewłaściwej ilości/dawki, dostarczenie produktów niezamówionych itp.) lub wadliwości produktu (np. wydanie produktów uszkodzonych, niepełnowartościowych, niekompletnych lub których termin ważności upłynął), Klient uprawniony jest do złożenia reklamacji. Prosimy wtedy o kontakt z Apteką realizującą zamówienie.

 

Zwroty i reklamacje są rozpatrywane w terminie niezwłocznym.

 

INFOLINIA: 42 200 75 75 (opłata według stawki Twojego operatora)
e-mail: pomoc@recepta.pl
​Recepta.pl Spółka z o.o., ul. Zbąszyńska 3, 91-342 Łódź

Limity zamówień

W związku z próbami zakupu niektórych preparatów dostępnych bez recepty w celach nieleczniczych, wprowadziliśmy limit sprzedaży w wysokości 5 opakowań. Ograniczenie to dotyczy preparatów potencjalnie nadużywanych, zawierających efedrynę, pseudoefedrynę, kodeinę, dekstrometorfan lub dimenhydrinat. Jednocześnie przypominamy, że farmaceuta i technik farmaceutyczny mają prawo odmówić wydania produktu leczniczego (w tym leku dostępnego bez recepty), jeżeli zgodnie z posiadaną przez nich wiedzą,wydanie go może w konkretnym przypadku spowodować zagrożenie zdrowia pacjenta (art. 96 ust. 4 ustawy z dnia 6 września 2001 roku zwanej "Prawem Farmaceutycznym"). 

 

INFOLINIA: 42 200 75 75 (opłata według stawki Twojego operatora)
e-mail: pomoc@recepta.pl
​Recepta.pl Spółka z o.o., ul. Zbąszyńska 3, 91-342 Łódź

 

Regulamin

Regulamin

Regulamin świadczenia usług w portalu www.recepta.pl (dalej: Portal)

INFORMACJA O PORTALU:

  1. Portal działający pod adresem www.recepta.pl prowadzony jest przez spółkę Recepta.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi przy ulicy Zbąszyńskiej nr 3, 91-342 Łódź, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi XX Wydział Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000567026, NIP 9471985566, o kapitale zakładowym w wysokości 5.000 złotych.
  2. W ramach Portalu udostępniane są usługi Internetowego Systemu E-commerce, a także treści informacyjne z zakresu szeroko pojętej ochrony zdrowia.
  3. Korzystanie z treści zawartych w Portalu nie wymaga rejestracji. Rejestracja w Portalu jest niezbędna dla skorzystania z Internetowego Systemu E-commerce.

 

INFOLINIA: 42 200 75 75 (opłata według stawki Twojego operatora)
e-mail: pomoc@recepta.pl
​Recepta.pl Sp. z o.o., ul. Zbąszyńska 3, 91-342 Łódź

 

DANE OSOBOWE UŻYTKOWNIKÓW PORTALU

W związku ze zmianą przepisów dotyczących ochrony danych osobowych i rozpoczęciem stosowania od dnia 25 maja 2018 roku Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) "RODO" informujemy, że: 

 

  1. Administratorem danych osobowych użytkowników Portalu jest Recepta.pl Sp. z o.o., ul. Zbąszyńska 3, 91-342 Łódź  Polska Grupa Farmaceutyczna Spółka Akcyjna z siedzibą w Łodzi, ul. Zbąszyńska 3, 91-342 Łódź, Dane kontaktowe: 42 200 75 75, adres e-mail: pomoc@recepta.pl
  2.  Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych z którym może się skontaktować pod adresem email: iod@pgf.com.pl.  
  3. Administrator przetwarza dane osobowe użytkowników w celach: 
  1. świadczenia usługi prowadzenia Konta na Portalu oraz usługi Internetowego Systemu E-commerce zgodnie z regulaminem. Podstawą prawną przetwarzania danych jest wykonanie umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych dotyczących zdrowia (art. 9 ust. 2 lit. a RODO)
  2. marketingowych – podstawą prawną przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes Administratora – marketing własnych produktów i usług (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), 
  3. rozpatrzenia reklamacji, dochodzenia i obrony w razie zaistnienia wzajemnych roszczeń - podstawą prawną przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes Administratora – (art. 6 ust. 1 lit. f RODO),
  4. wysyłki informacji handlowych drogą elektroniczną -  wyłącznie w przypadku wyrażenia zgody przez użytkownika. Podstawą prawną przetwarzania danych jest zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO),
  5. podmioty dostarczające i wspierające systemy teleinformatyczne Administratora w celu obsługi Portalu oraz podmioty świadczące usługi związane z bieżącą działalnością Administratora,
  6. ComVision Sp. z o.o. - podmiot świadczący usługę wysyłki SMS,
  7. podmioty współpracujące przy obsłudze infolinii dostępnej dla użytkowników,
  8. podmioty świadczące usługi dostawy produktów,
  1. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne w celu zarejestrowania się na Portalu i skorzystania z usług oferowanych na Portalu.
  2. Dane osobowe przetwarzane będą przez okres niezbędny dla wykonania umowy, a po tym okresie dla celów i przez czas oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa lub dla zabezpieczenia ewentualnych roszczeń, lub do czasu cofnięcia udzielonej zgody.
  3. Odbiorcami danych osobowych będą:

– na mocy stosownych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych.

  1. Każdej osobie, w zakresie wynikającym z przepisów prawa, przysługuje prawo do dostępu do swoich danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, a także prawo cofnięcia udzielonej zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. W celu cofnięcia udzielonej zgody należy zalogować się do Portalu i odznaczyć wcześniej zaznaczone oświadczenia zawierające zgody.
  2. W przypadku wątpliwości związanych z przetwarzaniem danych osobowych każda osoba może zwrócić się do Administratora z prośbą o udzielenie informacji.
  3. Niezależnie od powyższego każdemu przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 

 

Świadczenie usługi Internetowego Systemu E-commerce.

OFERTA

  1. Ofertą Internetowego Systemu E-commerce objęte są produkty lecznicze, wyroby medyczne oraz środki specjalnego przeznaczenia żywieniowego, produkty kosmetyczne i pielęgnacyjne (zwane dalej łącznie "Produktami"), dopuszczone do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej i posiadające wszelkie wymagane przepisami prawa zezwolenia i atesty.
  2. Internetowy System E-commerce pozwala użytkownikowi na składanie zamówień na Produkty objęte ofertą Portalu, w celu zapewnienia ich dostępności we wskazanej przez niego aptece ogólnodostępnej. Zakupy w ramach Internetowego Systemu e-commerce dokonywane są w ten sposób, że użytkownik składa zamówienie za pośrednictwem Portalu, zaś zakup zamówionych produktów, ich odbiór oraz zapłata ceny dokonywane są przez niego w lokalu wybranej przez niego - spośród wskazanych na Portalu – apteki znajdującej się na terenie Polski.
  3. Sprzedaż produktów w ramach Internetowego Systemu E-commerce nie jest sprzedażą wysyłkową. Po złożeniu zamówienia z opcją odbioru produktów w wybranej aptece, zakup zamówionych produktów i zapłata ceny dokonywane są w lokalu apteki.
  4. Produkty dostępne w ramach Internetowego Systemu E-commerce są oferowane i sprzedawane przez poszczególne apteki, ich odbiór oraz zapłata ceny dokonywane są w lokalu aptece ogólnodostępnej wybranej przez użytkownika spośród wskazanych w Portalu.
  5. Produkty oferowane w ramach systemu e-commerce przechowywane są w sposób gwarantujący zachowanie wszelkich określonych przez producentów tych produktów wymagań jakościowych.
  6. Recepta.pl Sp. z o.o. udostępnia jedynie Portal. Recepta.pl Sp. z o.o. nie jest sprzedawcą produktów dostępnych w ramach Internetowego Systemu E-commerce.
  7. Przedmiotem jednorazowego zamówienia mogą być produkty w łącznej cenie nie niższej niż 20 zł. Klient może dokonać zakupu nie przekraczającego 3 jednostkowych opakowań danego produktu w zakresie od pierwszego do ostatniego dnia miesiąca kalendarzowego. W zakresie produktów zawierających pseudoefedrynę, kodeinę lub dekstrometorfan limit zamówień wynosi 1 (jedno) opakowanie. W przypadku produktów, których podaż nie pozwala na zaspokojenie popytu, mogą być wprowadzane dodatkowe limity zamówień. W sytuacji powzięcia przez Recepta.pl Sp. z o.o. podejrzenia, że klient dokonuje zamówień produktów w ilościach przekraczających jego własne potrzeby lub zamawia produkty, których łączne stosowanie może powodować interakcje niebezpieczne dla zdrowia pacjenta, Recepta.pl Sp. z o.o. może podjąć decyzję o czasowym zawieszeniu możliwości dokonywania zamówień przez tego klienta.
  8. Niezależnie od pkt 7 powyżej, farmaceuta i technik farmaceutyczny mają prawo odmówić wydania produktu leczniczego (w tym leku dostępnego bez recepty), jeżeli zgodnie z posiadaną przez nich wiedzą wydanie go może w konkretnym przypadku spowodować zagrożenie zdrowia pacjenta.
  9. Administrator zastrzega sobie prawo zmiany oferty Internetowego Systemu E-commerce w każdym czasie.


CENY, SPOSOBY PŁATNOŚCI.

  1. Składając zamówienie, użytkownik Portalu nie ponosi żadnych kosztów związanych z jego realizacją.
  2. Wszystkie ceny podawane w Internetowym Systemie E-commerce są cenami brutto, podlegającymi stałej aktualizacji i wyrażone są w złotych polskich (PLN).
  3. Płatność ceny zamówionych produktów dokonywana jest w aptece gotówką lub kartą płatniczą, zgodnie z akceptowaną w danej aptece formą płatności.
  4. Na żądanie klienta apteka, w której dokonany został zakup Produktów, wystawi fakturę VAT.
  5. Apteka realizująca zamówienie wyda zamawiane produkty nie objęte refundacją w cenie nie wyższej niż cena określona podczas dokonania zamówienia.
  6. Cena produktów objętych refundacją określana jest podczas dokonywania zakupu zamówionego produktu w aptece na podstawie weryfikacji przez farmaceutę recepty oraz uprawnień refundacyjnych pacjenta i może odbiegać od ceny zdefiniowanej przez samego pacjenta w Portalu.


ZAMÓWIENIA

  1. Wszelkie informacje dotyczące towarów, w tym w szczególności katalogi, foldery, broszury, inne materiały informacyjne lub reklamowe, a także informacje zawarte na stronie www.recepta.pl kierowane do odbiorców i potencjalnych klientów nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa, a są wyłącznie zaproszeniem do rozpoczęcia negocjacji.
  2. Klient każdorazowo otrzymuje - drogą elektroniczną - potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji wraz z informacją o jego przewidywanym terminie odbioru we wskazanej aptece.
  3. Internetowy System E-commerce umożliwia odbiór zamówionych produktów w aptece wybranej przez użytkownika w terminie nie dłuższym niż:

1)       48 godzin od momentu potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji, w przypadku potwierdzenia dokonanego w dni robocze,

2)       72 godziny od momentu potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji, dokonanego w soboty, niedziele i święta.

  1. Zamówione Produkty będą dostępne w wybranej przez użytkownika aptece przez okres 7 dni następujących po upływie terminu określonego w pkt 3.1 lub 3.2 powyżej.
  2. Wskazane w pkt 3 powyżej terminy odbioru zamówionych produktów mogą ulec przesunięciu wyłącznie w przypadku braku produktów w aktualnej ofercie apteki, o czym użytkownik zostanie powiadomiony w treści informacji o możliwości realizacji zamówienia, przesłanej mu zgodnie z postanowieniami pkt 2 powyżej.


ZWROT TOWARU PRZEZ KONSUMENTA I PROCEDURA REKLAMACJI

  1. Biorąc pod uwagę, że Internetowy System E-commerce nie stanowi sprzedaży wysyłkowej, produkty zamówione w Internetowym Systemie E-commerce podlegają zwrotowi i reklamacji według następujących zasad:
  • produkty lecznicze i wyroby medyczne wydane z apteki co do zasady nie podlegają zwrotowi/reklamacji. Zwrot/reklamacja tego rodzaju produktów jest możliwy wyłącznie w przypadku wady jakościowej produktu lub jego niewłaściwego wydania (art. 96 ustawy z dnia 6 września 2001 r. - Prawo farmaceutyczne). W celu dokonania ewentualnego zwrotu/reklamacji zamówionych produktów leczniczych lub wyrobów medycznych należy skontaktować się z daną apteką i ustalić warunki zwrotu.
  • pozostałe produkty (np. produkty higieniczne, pielęgnacyjne, kosmetyki) nie podlegają zwrotowi. W przypadku realizacji umowy niezgodnie z zamówieniem (np. wydanie niewłaściwej ilości/dawki produktu, wydania produktów niezamówionych itp.) lub wadliwości produktu (np. wydania produktów uszkodzonych, niepełnowartościowych, niekompletnych lub których termin ważności upłynął), klient uprawniony jest do złożenia reklamacji bezpośrednio w aptece.
  1. Reklamacje i zwroty rozpatrywane są przez aptekę dokonującą sprzedaży niezwłocznie na podstawie okazanego dowodu sprzedaży produktów.


TREŚCI MEDYCZNE I FARMACEUTYCZNE ZAWARTE NA PORTALU

  1. Informacje o tematyce zdrowotnej i farmaceutycznej publikowane w Portalu nie stanowią porad o charakterze medycznym. Treści te mają charakter wyłącznie informacyjny i nie mogą być traktowane jako specjalistyczne porady medyczne, forma diagnozy lub zalecenia w zakresie leczenia; nie mogą one zastępować specjalistycznych badań lekarskich ani profesjonalnego świadczenia zdrowotnego. Przed zastosowaniem jakichkolwiek leków oraz przed rozpoczęciem leczenia bądź terapii, należy każdorazowo skonsultować się z lekarzem, który jako jedyny jest w stanie zapewnić bezpieczeństwo i skuteczność leczenia. Użytkownik kierując się wyłącznie informacjami uzyskanymi za pośrednictwem Portalu działa na własną odpowiedzialność. W szczególności, brak ostrzeżenia dotyczącego skutków stosowania określonego leku lub kombinacji leków nie może być poczytywany przez użytkownika jako wskazanie, że taki lek lub kombinacja leków jest bezpieczna, skuteczna lub właściwa dla użytkownika lub innych osób. Użytkownik zobowiązany jest zapoznać się z całym opisem leku umieszczonym na opakowaniu lub w dołączonej do leku ulotce, aby w pełni zrozumieć jego działanie, zastosowania oraz efekty uboczne.
  2. Treści publikowane na Portalu chronione są prawami autorskimi przysługującymi Administratorowi albo jego licencjodawcom, wobec czego zabronione jest jakiekolwiek ich kopiowanie w celu dalszej publikacji czy rozpowszechniania.


WARUNKI TECHNICZNE ŚWIADCZENIA USŁUG

  1. Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Administrator są następujące:
  • połączenie z siecią Internet;
  • przeglądarka internetowa z aktywną obsługą języka JavaScript (np. InternetExplorer, Firefox, Opera). Przeglądarka powinna akceptować także pliki "cookies".
  1. Administrator informuje, iż w trakcie świadczenia usługi w systemie informatycznym użytkownika są umieszczane pliki "cookies". Umieszczenie plików "cookies" w systemie informatycznym użytkownika jest konieczne do prawidłowego realizowania usług za pośrednictwem Portalu, i jest określone w Polityce Prywatności Portalu.

 

POSTANOWIENIA KOŃCOWE:

  1. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe w następstwie przerwy lub nieprawidłowości w funkcjonowaniu Portalu, zaistniałych z przyczyn od niego niezależnych.
  2. Administrator zastrzega sobie możliwość - po uprzednim poinformowaniu użytkowników - wycofania lub modyfikacji określonych usług portalu z dowolnych przyczyn (np. ze względu na ochronę prywatności lub innych prawnych względów związanych z zawartością lub sposobem działania Portalu), jak również zastrzega sobie prawo do przejściowego zaprzestania usług Portalu, np. ze względu na czynności techniczne konserwacyjne albo związane z modyfikacją usług Portalu.
  3. Administrator zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego Regulaminu w każdym czasie. O każdej istotnej zmianie Regulaminu Administrator powiadomi użytkowników z co najmniej 7-dniowym wyprzedzeniem Do zamówień złożonych przed dniem wejścia w życie nowego brzmienia Regulaminu, stosuje się postanowienia Regulaminu w brzmieniu obowiązującym w dniu złożenia zamówienia.

 

 Regulamin obowiązujacy do 25.05.2018->Pobierz

 

Pomoc